Ο Αλέξανδρος Αρνόλδος Κωνσταντίνος Ισιγόνης (1906 – 1988) γεννήθηκε στη Σμύρνη . Ο πατέρας του, Κωνσταντίνος Ισιγόνης, και ο παππούς του ήταν Έλληνες μηχανικοί, ενώ η μητέρα του ήταν από τη Βαυαρία. Ο Αλέξανδρος δεν είχε δει αυτοκίνητο μέχρι την ηλικία των 12 ετών.
Μετά τη μικρασιατική καταστροφή, η οικογένειά του αναγκάστηκε να καταφύγει αρχικά στη Μάλτα το 1922 και αργότερα στην Αγγλία, όπου δύο χρόνια αργότερα ο ίδιος κατάφερε να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο. Ακολούθησε θετικές σπουδές, παρά την αντιπάθειά του στα μαθηματικά.
Το 1936 η Μόρρις Μότορς τον προσέλαβε, λόγω των εξαιρετικών γνώσεών του στον τομέα εξέλιξης των πλαισίων (σασί) των αυτοκινήτων. Στη διάρκεια του πολέμου εργάστηκε πάνω στο σχεδιασμό στρατιωτικών οχημάτων για τον βρετανικό στρατό.
Η δημιουργία του Mini
Το BMC Mini Classic παρουσιάστηκε επίσημα τον Αύγουστο του 1959 σε όλες τις χώρες, στις οποίες είχε εκπροσώπηση η British Motor Corporation. Με τιμή αγοράς £ 496 στη χώρα παραγωγής του, το Mini ήταν το δεύτερο πιο οικονομικό αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή. Η μεγάλη καινοτομία στον σχεδιασμό του Mini είναι ότι εκμεταλλεύεται τον χώρο πάνω από τα φτερά των τροχών, τα ενσωματώνει μέσα το αμάξωμα και δημιουργεί σαλόνι για 4 άτομα σε πολύ μικρό χώρο. Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο πόλης.
Πολύ σύντομα η μεγάλη επιτυχία του Mini έκανε και τον “πατέρα” του αυτοκινήτου διάσημο σε όλο τον κόσμο. Αλλά ο Ισιγόνης τόνιζε συνεχώς: «Δεν εφηύρα εγώ το Μίνι, το σχεδίασα». Άτομο ξεχωριστό, με φαντασία και δημιουργικότητα, δήλωνε συχνά με σνομπισμό: «Αν μια επιτροπή ειδικών σχεδιάσει ένα άλογο, αυτό θα μοιάζει με καμήλα»
Το Μίνι έγινε το βρετανικό αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία και κατασκευαζόταν μέχρι το 2000. Το 1967 ο Ισιγόνης έγινε μέλος της Royal Society και μετά από δύο χρόνια η βασίλισσα του απένειμε τον τίτλο του Sir, ως δημιουργού του MINI Classic.
